שלב 3 משימה מס' 6

הציעי רעיון מכירתי או סיסמא מבריקה
למוצר האפור ביותר
שבמוצרי המזון הבסיסיים- הלחם האחיד

התשובות הנבחרות

כולנו עם
אח(י)ד

משפחות מצטלמות לתמונה המשדרת מסר פוליטי או חברתי שנוי במחלוקת (משפחה יהודית בהתנחלות, משפחה ערבית בעכו, תלמידי ישיבה או חיילים, משפחות שיש בהם גם וגם - דתיים וחילוניים, או ימנים ושמאלניים). בתמונות כולן מופיע הלחם האחיד (סביב שולחן, עם סנדוויצ'ים, בפיקניק או בחנות...).

התמונות המוצלחות ביותר מתפרסמות על עטיפות הלחם תחת המסר 'עם אח(י)ד, לחם אח(י)ד'. התמונות מתחלפות כל הזמן ומאפשרות לעוד ועוד משפחות לבטא מסרים חברתיים ואישיים דרך התמונות.

מהו לחם בשבילך?
עטיפת לחם
בעיצוב רגשי

עטיפת הלחם תעוצב תחת הכותרת "מה הלחם בשבילך?" בכל פעם באופן ממחיש ודרמטי אחר. לדוגמה: 'הלחם בשבילי הוא רוגע', ובאותו שבוע יופיע על העטיפה עיצוב ים. רגשות נוספים: יציבות, שמחה, ביטחון, ניחוח (בשמים) ועוד...

גם הציבור יוכל להציע רעיונות, ורעיון מוצלח - אכן יצא אל השוק.

כשהריח מגיע
מהבית –
לחם משפחתי

הלחם מסמל יציבות, ביטחון, אמינות. כולם מכירים אותו ולכל אחד הוא מזכיר את המקום ממנו בא, ואת אמא שבכל בוקר שואלת "מה תרצה בפרוסה?"... הסלוגן יכול להיות "כשהריח מגיע מהבית". משוב עם הזרה צורנית של לחם שבתוכו רוחשים חיים של משפחה.

המטרה היא להדגיש שהלחם משמש כבסיס לכל ארוחה בכל משפחה.

הצבא צועד
על קיבתו

סיסמה: "ל(ו)חמים: כוחנו באחדותנו!" הסלוגן לוקח את האחידות למקום של אחדות - חוזק, הוא פונה לאהבת הארץ וגם שנון וחמוד.

תחרות הסנדוויץ'
המקורי ביותר

בכל המדיות יפורסם הקמפיין: מהו הלחם שלך? כל אחד אוהב את הלחם שלו בצורה אחרת. אם אתם מורחים את הלחם בצורה שונה או בממרח מעניין, צלמו ושלחו.

עשרת הסנדויצ'ים המעניינים ביותר יזכו את הסועדים בלחם או בלחמניות לשנה (או ב-1000 ₪ לקניות באחת מרשתות המזון). לעקרות הבית: שלחו מתכון טעים המכיל לחם. עשרת המתכונים הנבחרים יזכו בפרסים הנ"ל. כי ללחם אין תחליף.

פת שחרית –
תרופה עולמית

1. תרופה עולמית זו פת שחרית, מונעת מחלות אחת ולתמיד; יחד עם כוס גדולה של מים - לחם אחיד של אנגל/ברמן ירושלים. 2. תביא לי את זה בפשטות. לחם אחיד. 3. אמא, תעשי לי סנדוויץ' בלחם של סבתא, לחם אחיד. 4. אל תחשוב אחיד, תאכל אחיד.

שיווק קורצן
לחיתוך ומילוי
הלחם

בלחם אחיד יש אין סוף אפשרויות ליצירת מנות טעימות ומבריקות במעט עבודה ומעט מחשבה. ישווק קורצן לחיתוך ומילוי כיכר לחם, עם אפשרות למגוון דוגמאות חיתוך (על ידי החלפת ראשים בהברגה).

את הלחם ניתן למלא בממרחים, טונה, בשר טחון, ביצה וכדומה.

יתרון בוהק
לשמרנים

הסיסמה: "כמו תמיד - לחם אחיד".

יש בינינו אנשים שמרנים, שאוהבים את הבטוח והמוכר. ילדים רבים רגועים יותר, כשהם יודעים בוודאות מה יש בצלחת. בשבילם – הסיסמה הנ"ל מנצחת.

לחם אחד –
אין ספור אפשרויות

תמונה של לחם אחיד פרוס ומעליו הכיתוב: לחם אחד. מתחת לתמונה תהיה שורה ארוכה של פרוסות לחם מרוחות במבחר ממרחים מושקעים ומגרים ובשוליהן הכיתוב: אין ספור אפשרויות.

פרסום זה ידגיש שרק בלחם הרגיל והפשוט את יכולה ליצור אין ספור טעמים לרצון ילדיך, בדרך הקלה והנוחה ביותר.

תחרות נושאת פרס:
תרומת לחם
למוסד נבחר

יש אחיד ויש יחיד (מסוגו). ספרו לנו על הכריך הפריך שאתם מכינים, ובתמורה אולי אתם תזכו לתת תרומה: אספקת לחם טרי לישיבה / למוסד שתבחרו במשך שבוע / חודש (מוגבל ל-1,000 תלמידים).

הסבר: אין "פרס" מתאים לצריכת לחם, ולכן מה שיכול לשכנע הוא תרומת המוצר הבסיסי הזה למוסד.

מרימים את הכפפה,
אופים לך לחם נקי

כדי לשכנע אותי לקנות את הלחם שלך, לפניך שתי אופציות: או לבדל אותו משאר הלחמים, להרים אתו טפח מעליהם, או לספר עליו משהו שאף אחד לא סיפר על לחם מעולם (גם אם הוא קיים בכל הלחמים כולם).

המלצה: אנשים נהנים להיות אסטניסטים, ולכן כדי לבדל את הלחם משאר הלחמים מומלץ לבטא אסטטיות ולהדגיש עד כמה הוא נקי. פרסומת מקדימה: חשבת שהלחם אחיד? (בתמונה יוצג מדף ובו כל סוגי הלחמים האחידים). בהמשך: ברמן מרימים את הכפפה, אתם תלקקו את האצבעות (תמונת אופה עם כפפה ולחם בידיו).