על פי ששת עקרונות השכנוע של רוברט שלדיני, הדרך לגרום ללקוח לקנות בזמן שאתה רוצה: הדדיות, מחויבות לאורך זמן, הוכחה חברתית, סמכות, חיבה, נדירות.
לפי עקרונות אלה יצא הקמפיין הבא: פרסום הכנס לצד לינק לשאלון קצר של מס' שאלות בודדות, שכל מי שעונה עליו זוכה להנחה של 10% (השאלות צריכות להיות כאלה שנותנות מידע למארגנים ולמפיקים וקלות למענה). בסיום מילוי השאלון הלקוח מקבל קופון מיוחד שמעניק לו עוד הנחה של 10-20 אחוז, והקופון תקף רק ל-48 שעות הקרובות.