שלב 1 משימה מס 7

עצבי שולחן או כסא משרדי שיש בו
5 שימושים פונקציונליים
שיחסכו רהיטים או שירותי משרד אחרים

התשובות הנבחרות

כיסא שמשרת
את כל הפונקציות
המשרדיות

תחת הכיסא מגירה לציוד משרדי והדום נשלף כשבתוכו הפח. בידיות: ידית אחת מאחסנת כלי כתיבה, בידית שנייה מקום להנחת כוס ומאפרה או טלפון נייד. לידית השנייה קיים ציר המאפשר לה לנוע. מתחת הידית יש תא לאחסון מסמכים. בגב הכיסא קיים מדף לטלפון הנע על ציר.

כאשר מתקבלת שיחה ניתן לשנע את המדף לקדמת הכיסא. במשענת הכיסא קיים תא לאחסון כסף, כאשר החריץ להשחלה נמצא למעלה, עם אפשרות לפתוח את התא מאחור באמצעות מפתח.

כיסא משרדי
חווייתי מפנק

את הכיסא במשרדך יחליף כיסא מושלם. בלחיצת כפתור תוכלו להתפנק במסאז' נעים שיושתל בתוך משענת הכיסא. ואם סוללת הנייד תאותת על מצוקה, תוכלו להטעין אותה במהירות האפשרית בשקעי טעינה שנמצאים בדופן הכיסא. לאחר מכן תוכלו לפתוח את המגירה שתחת מושב הכיסא ולהניח שם לבטח את הסלולרי או כל מה שתרצו...

אם יתחשק לכם לקרוא בעיתון היומי תוך כדי המסאז' המפנק, מאחורי המשענת יש תא קטן לניירת. הפלא הגדול יתרחש לאחר שתואילו לקום מהכיסא וללחוץ על הכפתור התחתי או אז יתקפל כל הדבר המופלא הזה, למקל-מוט קומפקטי. פעם שנייה שתלחצו על הכפתור, תשחרר מלמטה את שערות המטאטא. הרי לכם מטאטא.

כיסא משרדי
לאחסון ולניקוי
המשרד

בגב הכיסא האחורי יוצב תופסן להצמדת מטאטא שבאפשרותו להתארך. לצד התופסן יוצמד וו לתליית התיק האישי של העובד. בתחתית מושב הכיסא, ברבע מחלקו האחורי, יוצב פח אשפה, עם לשונית פתח לכיוון צד הכיסא, לצורך נוחות בהשלכת הפסולת.

בתחתית מושב הכיסא, בחלק הימני הקדמי, תהיה מגירה שתאכסן דיסקים ודיסק און-קי. ידיות הכיסא יהיו כלי קיבול נפתחים, כעין קלמרים. בצד אחד יהיו מכשירי כתיבה, בצד שני – שלט, פלאפון, משקפי קריאה וכדומה. אחד הכיסאות הנעים במשרד ישמש כשואב אבק, עם סוללה נטענת, המנוע יוצמד לתחתית הכיסא, והמברשות שיותקנו ברגלי הכיסא יחוברו בצינורות דקים אל המנוע.

כיסא רב שימושי
למשרד, כולל התעמלות,
מסאז' ומנוחה

שולחן יהיה מחובר לכיסא, ותחתיו פח. יורכבו עליו פדלים לרגליים - להתעמלות, יותקן מיקרו סורק מסמכים על הצד התחתי של השולחן וכן מכונת צילום מסמכים.

להשלמת החגיגה נוסיף מסאז', טכנולוגיית irobot לניווט, והישענות אחורה למיטה.

כורסה הכוללת
ציוד מכני ודיגיטלי למשרד וחוסכת במקום

הכורסה תורכב מחמישה שימושים בסיסיים: 1. מגרסה לנייר, 2. מגירה לציוד משרדי, 3. מחשב נייד שמוכנס לתוך ידית הכיסא, 4. מכונת צילום ומדפסת, 5.שולחן מתקפל ונתלה על גב הכיסא.

כיסא משרדי
המנצל את
גובה החדר

א. מתחתית הכיסא נשלף כיסא נוסף. ב. הכיסא נהפך לסולם אשר חוסך מקום ומאפשר שימוש בגובה החדר. ג. תוספת גודל לשולחן במקרה צורך. ד. מעמד ללוח שרטוטים. ה. כורסא או מיטת מנוחה בעבודה בשעת הצורך.

אופציה נוספת היא של מקום אחסון נוסף לדברים קטנים .

באזז סביב
בדיקת מוצרי רמדיה
בשידור חי

כותרת הקמפיין: "המבחן של רמדיה". הכנס ישודר בכל פלטפורמה בשידור חי, יתקיים בו פאנל שיורכב מסוללה נרחבת של רופאים, תזונאים ומהנדסי מזון בכירים אובייקטיבים. הם יבדקו בשידור חי את האבקה ויראו לנוכחים שיש בה את כל הרכיבים הנדרשים שמצויים בתמ"ל של המתחרים.

נוסף לכך יש לשנות את השם לרמדיה פלוס. בשלב ראשון המוצר יימכר במחיר נמוך יותר מהמתחרים, בעיקר במגזר החרדי.

הקמת מכון
לעידוד הנקה
ושילוב מוצרי רמדיה

לאחר שינוי שמה, תקים החברה מכון ארצי רב שלוחות לעידוד הנקה, תוך גיוס של מדריכות הנקה מקצועיות וידועות.

הצעה לשם המכון: "רמ"ד" – ראשי תיבות של 'רגש מעשה דעת' – המרכיבים את ההנקה. לאחר תקופה של היכרות עם הציבור ישלב המכון את מוצרי רמדיה, כאשר הלוגו של "רמ"ד" משתלב בשם המוצר, ומביע חלק מפעילות המכון.

מעקב שקוף
אחרי התפתחות
התינוקות

רמדיה תשקיע בפיתוח מכשיר רפואי ידידותי, שינטר באופן לא פולשני את רמות הוויטמינים בגופו של התינוק בזמן אמת. מכשיר זה יימכר בבתי מרקחת.

במקביל, תשווק רמדיה את תחליפי החלב במחיר סמלי או ללא עלות בארצות העולם השלישי, ותעקוב אחרי התפתחותם וגדילתם של התינוקות שניזונו מתחליפי החלב שלה. את ממצאי המחקר תפרסם בארצות מתפתחות יותר, כדי ליצור אמון ותהודה.

חינוך ציבורי
לדון לכף זכות

רמדיה תייצר שיח ציבורי נרחב, ללא קשר לרמדיה כלל. השיח ידון בהאשמות שווא ויונחה על ידי ידוענים ומגישי תוכניות.

כמו כן יתבצעו תחרויות בעיתונות שיקראו לאנשים לפרסם סיפורים שבהם 'דנו לכף זכות' מי שנחשד לחייב והתברר הוא אכן היה אשם. אחרי תהליך שבה תעמוד החברה מאחורי הקלעים, תתחיל לפרסם את החברה כמוצר בטוח בעל תו תקן מחמיר.

פיתוח מוצר
פיצוי לתינוקות
מולטי ויטמין לתינוק

רמדיה תביע אכפתיות יוצאת מן הכלל לחוזק ולהתפתחות של תינוקות תוך יצירת שיתופי פעולה עם ארגונים שדואגים לתינוקות. השיווק יתמקד בתוסף תזונה שיכסה את ההתפתחות הגופנית הכוללת של תינוקות, בדומה למולטי ויטמין.

המוצר יינתן לכל יולדת בבית החולים כמתנת לידה, ישווק במחיר מוזל בבתי המרקחת של קופות החולים, ויומלץ ע"י רופאים ואחיות התפתחות הילד.

הטמעת המסר:
מי שנפל –
נזהר יותר

שלב ראשון: הטמעת המסר שדווקא חברה שנפלה לבור כלכלי ותדמיתי, נזהרת שבעתיים ומשקיעה יותר מכל חברה אחרת שמניותיה נוסקות. אלה יכולות להרשות לעצמן לעגל לעיתים פינות...

שלב שני: שינוי שם ל"רמדיה" - הוספת מילה או סמל בעל משמעות של זהירות וחיים. שימוש במסר: אנו יודעים כי תבדקו אותנו בשבע עיניים, אך בטוחים שנעמוד במבחן בכבוד".