שלב 1 משימה מס' 4

חשבי על רעיון שיהפוך את החסה
לממתק המועדף על הילדים

התשובות הנבחרות

חסקה - דמות
פופולרית ואהודה

יצירת דמות מצוירת שמבוססת על מראה החסה, בשם 'חסקה' או שם מדליק אחר שמזכיר חסה. בפרסומות חסקה נראית מוצלחת ומנצחת בכל התחרויות, משום שהיא אוכלת הרבה חסה.

במקביל - יצירת סדרת מארזי חסה אישיים המכילים חסה שטופה, חתוכה ומוכנה לנשנוש בקופסאות חד-פעמיות שקופות, שעליהן מדבקה של הדמות.

חסה זמינה ומזמינה
כמו יוגורט מפנק
עם תוספות

שיווק החסה בגביע ועליו מכסה הכולל תוספות שונות, כמו חמוציות, שקדים, צימוקים ואגוזים. ניתן להוסיף גם שקית רוטב ומזלג מקופל ולשווק את המוצר בכל מרכול או קיוסק, וכל אמא תוכל לשלוח את הילד לקנות לחמנייה ומעדן חסה.

עיצוב העטיפה מושך וצעיר, בשילוב דמויות אהובות מחיי הילדים.

חסה בשירים
ישנים ואהובים,
ויש גם כוכבים

טרנד חידוש שירים ישראליים נוסטלגיים מוכיח את עצמו כלהיט פרסומי.

חידוש השיר ׳חסקה׳ של להקת חיל הים בכיכובם של כוכבי ילדים כפרסומת לחטיפי חסה (חסה פריכה ארוזה בוואקום כחטיף באריזה אטרקטיבית וממותגת). הפזמון: ׳חסה? כן!׳ הקליט ימשוך את הצעירים ל׳חטיף׳ הממותג.

הגיבורים שלנו
אוכלים חסילונים
ומקבלים הרבה כוח ומוח

אריזת החסה כחטיף, חתוכה ומוכנה לאכילה. חסות בטעמים; עם תוספות חמוציות/שקדים/צימוקים; עם קופסה צמודה של רוטב. הפרסום - ילד מחבורת תרי"ג הנערצת מחזיק את ה'חטיף'.

בדיסקים יסופר איך לפני כל משימה הגיבור צריך חסה. בקומיקס - בכל הזדמנות עם החסה ביד. מבצע איסוף שקיות.

כמו בייגלה,
אבל בלי חור
-חסה'לֶה

חסה'לֶה - חסה אישית באריזה מרשרשת, חסה בטעמים וחסה עם רטבים. עטיפה מרשרשת כשל חטיף + טעמים.

מבצע לילדים באיסוף 3 אריזות חסה'לה + משימות מאתגרות סביב מוטיב החסה, וכמובן פרסים.

ביס ירוק -
חסה טעימה
בכיף ובקלות

החסה אינה נגישה לאכילה מהירה. חיי המדף שלה קצרים, וטעמה אינו מושך ילדים. כדי להנגיש את החסה לגיל הצעיר יש להתמודד עם שלוש הבעיות הללו.'ביס ירוק' - חטיף חסה טרי עם חיי מדף ארוכים, הנשמר בקירור.

חטיף החסה מוגש בתוך קופסת קרטון שמעודדת מִחזור. החסה נשלפת באופן אטרקטיבי - עלה עלה (כמו טישו מקופסה). בצד הקופסה מודפסים משחק או בדיחה בנושא בריאות ותזונה. בצד השני - חידה. בין הפותרים תיערך הגרלה על פריטים שמעניינים את הילדים ומעודדים בריאות וספורט. החסה בנגיעות טעם שונות ואהובות כמו פיקנטי, מתוק, חמוץ, טבעי, ברביקיו.

ירוקים שווים,
אבל מסוג אחר -
בריא יותר

למה הילד מבקש עוד משמש? ברור, הוא רוצה את ה'גוגו'... כך יתחנן הילד לאריזת חסה נוספת כאשר על האריזה יודפס שטר שאת ערכו הוא יוכל לממש במשחק מונופול, שאף את חלקיו השונים ניתן יהיה לרכוש באמצעות אריזות 'הכסף'.

יופצו אריזות בגדלים שונים, ערך השטר שעליהם - בהתאם לגודל. המשחק ייוצר על ידי משווק אריזות החסה.

עלים קטנים בגודל -
גדולים בטעם

החסה גדלה מלכתחילה בהקטנה ומושמת במארז קטן הדומה לחטיף - 'חסה בקטנה'. המארז מעוצב בצורה יפה ומושכת, עם איורים צבעוניים לילדים.

מארזי החסה יהיו בטעמים ובתיבולים מגוונים, כמו חסה צבועה בסלק, חסה בטעם תות שדה וכדומה.

סוכריות שהן
פצצת בריאות,
וטעימות

חסה מגולגלת על מקל כמו סוכריה על מקל. סוכריות החסה ארוזות כמו סוכריות רגילות (כל סוכריית חסה בנפרד) ואפשר להמתיק אותן אם רוצים.

כוכבי ילדים ישווקו את סוכריות החסה ואפשר גם להקים ליד בתי ספר עמדות שבהן יחולקו דוגמיות חינם בהתחלה.

אריזת חסה
משחק מאתגר
עם פרסים שווים

עיצוב העטיפה יהיה כמו של ממתק - מנצנץ ומושך. תהיה תוספת תבלינים בריאים וטעימים. החטיף יהיה בעיצוב דמותג שנקרא 'חסלי' - דמות מאוירת, צעירה ואהובה על הילדים. בתוך כל אריזה מדבקה. מהמוכר מקבלים את הדמות בגודל גדול שמחולק לריבועים ריקים.

כל חטיף מזכה במדבקה, וצריך להדביקה על הדמותג בתוך הריבוע. כשהכול מלא, מביאים למוכר וזוכים בהפתעות מרתקות, כגון כניסה לאתרים או מצלמה. כל שבוע מתנה אחרת.

חסה בפעילות
משחקית ומוזיקלית

הילדים אוהבים ירקות כשהם בצורות מעניינות. גם את החסה אפשר להכין בדגמים להעתקה: רכב עם גלגלי גזר, שערות לפרצוף, עלים לפרח, דשא מסלט חסה ועוד.

כמו כן יולחן שיר לחסה, עם דמות חסה חייכנית וגיבורה, מלאת חיים ובריאות. השיר ילווה בקומיקס שיעביר היטב את המסר.

חסה עם
בובה של אוסף,
ויש גם הגרלה

חסות קטנות באריזה מושכת כמו של ממתק. בתוך כל אריזה תחכה בובת חסה קטנה. יהיו מכתביות תואמות וכן קלפים לבנים ולבנות עם ציורי בובות חסה. ילדים שיאספו 10 בובות שונות ייכנסו להגרלה גדולה על סט 50 בובות חסה. המכירה של החסות תהיה מוגבלת להורים בלבד.

רק ילד שיגמור את החסה - הוריו יוכלו לקנות לו חבילת חסה חדשה. כך יתרגלו הילדים לטעמה של החסה ויקשרו אותה עם צעצוע חביב.

עלי חסה
לגננים הצעירים,
עם השראה מהגננת הגדולה

במסגרת חלוקת הארוחות לצהרונים יצורף עציץ עם עלים, אחד מהם חסה. הגננת תקבל חסה כדי לאכול בנוכחות הילדים. בסוף היום הגננת תחלק בטקס רב רושם עלים לילדים הטובים, ולמצטיין - עלה למאכל - חסה!

בהמשך ישווקו לחנויות מארזים שבהם כל עלה בשקית נפרדת, עם תמונת העציץ מהגן + הכותרת.