שלב 3 משימה מס' 2

חשבי על דרך לחנך את הקהל
לרכישה מוקדמת של כרטיסים
כדי להפחית את הסיכון של המארגנים
ולהגביר את סיכויי ההצלחה באירוע

התשובות הנבחרות

הקמת אתר ייעודי
לרכישת כרטיסים
מוקדמת - MEROSH

יוקם אתר (merosh) המרכז בתוכו רכישת כרטיסים לאירועים שונים. השירות שמציע האתר הוא צבירת נקודות על פי התאריך בקניית הכרטיסים לאירועים. ככל שמקדימים וקונים מראש את הכרטיס לאירוע, מרוויחים נקודות זכות נוספות לרכישת כרטיסים לאירועים המתפרסמים באתר.

האתר זוכה לתשואה משימוש המפרסמים בו, והמארגנים נהנים מרישום גבוה מראש ומפרסום נוסף.

כיבוד חינם
למשתתפי פרמיום

במתחם האירוע יהיו עמדות מכירה של שתייה קרה וחמה בתשלום. כל מי שרוכש כרטיס עד שבועיים לפני האירוע (או לפי הזמן שיחליטו המארגנים) - יקבל כרטיס של 'משתתף פרמיום'.

במהלך כל האירוע יוכל המשתתף לקבל שתייה קרה או חמה חינם, בהצגת הכרטיס. אגב, בהופעות ואירועים תמיד התיאבון והצמא מוגברים... ניתן לשדרג ולפנק עוד יותר ולתת גם כיבוד קל כלשהו, ואז הפינוק מושלם.

קופון הנחה
שתקף ל-48
שעות בלבד

על פי ששת עקרונות השכנוע של רוברט שלדיני, הדרך לגרום ללקוח לקנות בזמן שאתה רוצה: הדדיות, מחויבות לאורך זמן, הוכחה חברתית, סמכות, חיבה, נדירות.

לפי עקרונות אלה יצא הקמפיין הבא: פרסום הכנס לצד לינק לשאלון קצר של מס' שאלות בודדות, שכל מי שעונה עליו זוכה להנחה של 10% (השאלות צריכות להיות כאלה שנותנות מידע למארגנים ולמפיקים וקלות למענה). בסיום מילוי השאלון הלקוח מקבל קופון מיוחד שמעניק לו עוד הנחה של 10-20 אחוז, והקופון תקף רק ל-48 שעות הקרובות.

צ'ופר מותנה
בכרטיס שנרכש
מראש

אנשים אוהבים לסעוד במקום האירוע. יש להתנות השתתפות בבר בכרטיס שנרכש מראש, או בחירת מקום רק למי שהזמין מראש, או שיחה עם אישיות חשובה המוזמנת לכנס, או מתנה נחמדה. בקיצור - לצ'פר את המזמינים החרוצים.

מיקום משודרג
על פי סדר
רכישת הכרטיסים

מקומות הישיבה באירוע אינם מתחלקים לפי בחירת הקונה, אלא לפי זמן הקנייה. ככל שהקנייה מוקדמת יותר, כך הרוכש יקבל מקום טוב יותר. (שווי המקומות בסדר עולה: מרכז האולם, מרכז למטה, מרכז למעלה, צדדי האולם, יציע, צדדי היציע).

מקום שמור
לרוכשות כרטיס
ברכישה מוקדמת

הצעה לקמפיין: הירשמי מוקדם ותוכלי לבחור את המושב במיקום הרצוי לך! תעקפי את התורים הארוכים, הדחיפות, הצפיפות והמחנק, ותגיעי רעננה, מרוכזת, ערנית ועם חיסכון אדיר בזמן, ישירות למושב שנשמר רק לך.

גילוי החסמים
באמצעות שיתוף
הקהל

הציבור יוזמן לענות על השאלה: "למה עדיין לא רכשתי כרטיס?" המארגנים יגלו את החסמים ומכאן הדרך פתוחה... כמובן כל המשתתפים ייכנסו להגרלה על כרטיס חינם.

מתן הנחה
לרוכשים מראש

דוגמא להנחה לרוכשים מראש: מחיר כרטיס להופעה 100 ש"ח. אם שילמת עד שבועיים מראש - 50 ₪, עד שבוע מראש – 75 ש"ח. ביום ההופעה מחיר מלא.

מי שיירשם מראש כמה פעמים להופעות שונות של אותו ארגון / מתנ"ס - יקבל כרטיס חבר, ויוכל להשפיע בעתיד על אופי ההופעות.

פתיחת איגוד
הפקת אירועים

ייפתח איגוד הפקת אירועים שאליו יצטרף כל מפעיל אירועים, ויופק כרטיס נטען שיתופי לאירועים מבוקרים - רק באמצעות הכרטיס יהיה ניתן להשתתף באירועים אלו. חבר מועדון בכרטיס זה יזכה בהנחות מיוחדות, בהודעות על אירועים בדרך מתאימה לו, ויוכל להיות בקשר עם מפעילי האירועים לשיפור בשירות וכדומה.

שליחת הודעות על כנסים ואירועים יותאמו ללקוח, והתוצאה תהיה התאמה מדויקת לכל לקוח לפי טעמו והעדפותיו. התוצאה היא לקוחות מרוצים שמקבלים את המתאים להם וממילא רוכשים מראש כרטיסים ודואגים שלא יחסר להם מקום. אפשרי למנוע לחץ בכניסה לאירוע על ידי קניית כרטיס עם מקום ממוספר מראש.

זיכוי במסעדה
או לשימוש
בחנויות יוקרה

רוב הנשים אוהבות לבלות במסעדה טובה. מארגני האירוע יכולים לנצל עובדה זו ולשתף פעולה עם כמה מסעדות טובות בארץ.

מי שתקנה את הכרטיס עד שבוע לפני האירוע תוכל להשתמש בו כשובר לאחת המסעדות. לחלופין, הכרטיס יזכה בסכום מסוים בכמה חנויות יוקרתיות לנשים.

שי סודי
לנרשמות מראש

בפרסום הקורא לרכישה מוקדמת, תהיה הבטחה למתנה המחכה בדלפק הכניסה רק למזמינות מראש. לא יפורט מה השי, אך הוא יוצג בפרסום בתוך שקית מרשימה ואטומה. הסיבה: תמיד הפתעה היא גדולה מכל מה שנגלה.

בשטח כדאי לבחור במתנה שהיא זולה בעלותה אבל בעלת ערך מוסף. לדוגמה: דיסק עם שירי המופע, שמהווה בעצמו יח"צ לאירוע הבא.

תרומה למטרה
חשובה באמצעות
רכישה מוקדמת

יוכרז כי מי שנרשמת עד תאריך מסוים - חלק מסכום הכרטיס שלה יוקדש למטרה חשובה או פרויקט מוערך, ושמה יוזכר על הבמה כתורמת יוקרתית.

כן אפשר ליצור שיתופי פעולה - לפנות למנהלי ארגונים הקשורים לנושא המקצועי של האירוע, ולבקש שיערכו רישום תמורת טובת הנאה למוסדם. ניתן להעצים את האפקט ע"י פרסום מקוון של רשימת הארגונים הללו, המתעדכן כל הזמן במספר הנשים שהצליחו לרשום. החשיפה יוצרת תחרות ולחץ חברתי ממכר.

אתר להתעדכנות
בכל האירועים
ולרכישה מוקדמת

ב'אל על' מוכרים טיסות זולות ליעדים מבוקשים מאוד החל מינואר למשך חצי שנה. על פי רעיון זה, אפשר לפתוח אתר שבו יימכרו כל סוגי הכרטיסים להופעות ואירועים לחברה הדתית והחרדית.

יוצג לוח שנה שיסמן את האירועים והלקוח יהיה מודע לסמיכות שלהם לחופשות בתי ספר, חגים וכו'. רכישה שנעשית חצי שנה מראש מזכה בחמישים אחוזי הנחה. דמי ביטול כרטיס יהיו נמוכים ב-10% משווי הרכישה ולא יותר. אמנם יהיו ביטולים, אך יהיו גם הרבה רכישות. תהיה אפשרות למועדון לקוח מתמיד, צבירת נקודות, מימוש נקודות בהטבה לשורות ראשונות, אירוע חמישי ברבע מחיר ברכישה מוקדמת במקום בחצי מחיר, ועוד.

אפשרות
החזרת כרטיסים

איך תוכלו לגרום לאנשים לקנות כרטיסים קודם? תנו להם אופציה להתחרט. תגידו להם: תקנו, ואם לא תרצו - תחזירו. 99% מהאנשים יבואו בסוף...

כדי שהמכירה המוקדמת תהיה אפקטיבית לא תהיה מכירת כרטיסים באולם (כך ע"פ פרסומת מקדימה).