שלב 2 משימה מס' 2

מצאי רעיון שיווקי לקידום מכירות במכולת שכונתית קטנה ולא מרשימה עם מבחר מוצרים קטן,
שממוקמת בין 2 סופרמרקטים
גדולים מוארים ומלאים בשפע מוצרים

התשובות הנבחרות

מבצעים -
טוב לקונה
ושווה למוכר

פעם בשבוע מבצעים משתלמים על מוצר אחד. כל שבוע מוצר אחר.

גם אם לא יהיה רווח - המודעות למקום תגדל.

מכולת הבית שלך -
מועדון המכולת
שהוא כמעט משפחה

בואו להיות חלק ממועדון משפחתי של מכולת הבית! קבלו כרטיס שלומד את הרגלי הצריכה שלכם, ובהתאמה – מציע לכם הנחות אישיות שוות על המוצרים המועדפים, מארגן רשימת קניות יומית/שבועית,

מזמין משלוח הביתה בזמן שמתאים לכם, מציע מוצרים אהובים לימי הולדת ואפילו מזמין עבורכם מוצרים שאזלו מהמדף. ברוכים הבאים!

מכולת משפחתית מפנקת:
תורים קצרים, ובלי רכישות מיותרות

ברשתות המזון הגדולות משך ההמתנה בתור ארוך מאוד, ריבוי המוצרים מבלבל ובסופו של דבר מבזבז יותר. המכולת תעוצב בצורה של בית, ובו "מטבח" עם מוצרי מטבח, "סלון" ופריטים של סלון, מקרר למוצרי חלב וכדומה, ויהיה שלט בצורת שלט לדלת של בית: "בבית שלנו - לא יותר מדי, והכי מהיר בשבילך". או משהו כמו: "הגעת - אתה מלך". בתוך המכולת יוצבו סדרנים מחופשים לגמדים כמו "עוזרי בית" וישרתו בחיוך ובמהירות את הלקוחות.

האווירה תגרום לחוויית קנייה ייחודית, במיוחד בקרב אנשים עסוקים שיאהבו את הביתיות ואת הזמינות והמהירות.

לא רק מכולת!
שירות נוסף
לטובת הלקוחות

המכולת תיתן שירות נוסף, למשל הנפקת רב-קו או דבר אחר שחסר באותו אזור.

כך יימשכו לקוחות להיכנס לחנות.

הגרלות משתלמות
במכולת – לילדים

הילדים הם צרכנים חשובים, ויש לשים לב אליהם. המכולת תנפיק אלבום מדבקות עם פרסים שווים לילדים, כגון: אופניים, הוברבורד, רחפן. על כל קנייה מעל סכום מסוים מקבלים מדבקה או חבילת מדבקות לאלבום. כשממלאים באלבום כמות מדבקות מסוימת נכנסים להגרלה על פרס.

הגרלה נוספת למסיימים את כל האלבום. הדבר יגרום לילדים להעדיף את המכולת הקטנה וממילא גם ההורים יקנו בה.

קמפיין
"רק מה שאתה צריך"

קמפיין תחת הסלוגן: רק מה שאתה צריך + קד"מ: שביל שמוביל למכולת (יתחיל לפני הסופרמרקטים הסמוכים) וכיתוב עליו: רק תציץ. בכניסה -תיק ממותג, עם רשימת קניות לסימון מוצרים ושורות להוספה. לקוח שיגיש אותה יקבל הנחה. במכולת יזמינו לפי הנדרש.

הרווחים: קשר בלתי אמצעי עם לקוחות, בידול מועדף מול המתחרים, יישום ערכים מבדלים של ביתיות וחסכון, והתיק - לקנייה דווקא במכולת.

שלט מזמין
בפתח החנות

על החנות הקטנה ייתלה שלט בולט: הכניסה מכאן. אנשים פועלים באוטומציה, הם ישתפו פעולה וייכנסו תחילה לחנות הקטנה.

מבצעים על
מוצרי צריכה בסיסיים
וכרטיסי גירוד מפתיעים

המכולת תצא במבצעים מיוחדים על מוצרי צריכה בסיסיים שמחיריהם אחידים, כמו מוצרי חלב ולחם.

נוסף על כך, יהיו הגרלות קבועות כמו כרטיסי גירוד על החזרי קנייה, על ממתקים ועוד. כל כרטיס זוכה. הילדים ישמחו לערוך שם את הקנייה היומית.