שלב 1 משימה מס 1

הציעי רעיון לשיטת שיווק או פרסום
שתחזיר את 'רמדיה' לזירת תחליפי החלב

התשובות הנבחרות

שיווק תחליף
חלב מאיץ
התפתחות

בפעימה הראשונה, התחליף יופנה דווקא לילדים בעלי צרכים מיוחדים,
ויבטיח להם הזנה שתספק התקדמות פיזית וקוגניטיבית משמעותית.

בפעימה הבאה, התחליף יופנה לילדים הבריאים, שייהנו מהפיתוח והיתרונות להתפתחות מואצת. שפת המותג תרגש ותזדהה עם האושר של ההורים מכל התקדמות התפתחותית.

ייצור מזונות
מעבר לפעוטות

קצת צפוף בזירת התחליפים...
במקום זאת תפנה רמדיה לייצור מאכלים מוצקים בסיסיים. החברה תצטרך לשנות שם ומיתוג, ותציע ממתקים לתינוקות שעוברים לשלב האוכל המוצק.

בצריכת ממתקים אין ציפיות בריאותיות ולכן הפינה הזאת נעקפת לעת עתה. אם יוכנסו ויטמינים ויהיה כיתוב בולט על כך - יהווה הדבר ערך מוסף בשביל החברה. הצעות ל'ממתקים': קרקרים במרקם מותאם לפעוט, עוגיות בריאות מפירות מרוסקים, אצבעות של עוגת גזר.

שיווק אבקת
חלב לכל
המשפחה

רמדיה תמתג את עצמה כמשווקת מוצרי אבקת חלב למהדרין המתאימים גם למבוגרים, מוצר שלא קיים כיום ברשת הקמעונית. בפרסומות ימליצו שפים נבחרים על מתכונים אפשריים.

האבקה תשמש גם להכנת שוקו וקפה ללא צורך בחלב, כמו במכונות להכנת שתייה חמה. דוגמא לפרסומת: תמונה של מכונת שתייה, וילד שואל: "אבא, יש בפנים פרה?"

רמדיה מעניקה
תחליפי חלב
לקרובי הנפגעים

בפנייה למשפחות הנפגעות: "הרשו לנו להנציח זכר יקירכם בתרומה ליקרים לכם. לצערנו טעינו, אנו רוצים לתקן. מזמינים אתכם לסיור חשיפת ההרכב החדש בהנחיית משרד הבריאות, ואנו נעניק בתרומה רמדיה לשנה, לשלושה תינוקות שתבחרו".

לעיתונות: "נפגעות רמדיה מעניקות מוצרי רמדיה לתינוקות אחרים: "מאמינים ששוב זה לא יקרה בס"ד, ונותנים ליקירינו רמדיה".

הטמעת המסר:
מי שנפל –
נזהר יותר

שלב ראשון: הטמעת המסר שדווקא חברה שנפלה לבור כלכלי ותדמיתי, נזהרת שבעתיים ומשקיעה יותר מכל חברה אחרת שמניותיה נוסקות. אלה יכולות להרשות לעצמן לעגל לעיתים פינות...

שלב שני: שינוי שם ל"רמדיה" - הוספת מילה או סמל בעל משמעות של זהירות וחיים. שימוש במסר: אנו יודעים כי תבדקו אותנו בשבע עיניים, אך בטוחים שנעמוד במבחן בכבוד".

שימוש אלטרואיסטי
במוצרי רמדיה

רמדיה תתרום סטוק גדול לארגוני חסד והארגונים יחלקו את המוצרים לנזקקים.

בעיתונות יפורסמו מודעות תודה לרמדיה, בתוספת מכתבים מרבני הארגונים, שממליצים על המוצרים ומעודדים את צריכתם.

חלוקת רמדיה
לאימהות ופרסום
סיפורי הצלחה

במהלך הקמפיין יוצבו דוכני חלוקה בכל עיר, ויופק שאלון משוב למי שקיבלה רמדיה בדוכן. מי שתמלא את השאלון, תגריל רמדיה ללא עלות במשך חודש.

בחוצות העיר יפורסמו סיפורי הצלחה: אימהות מספרות כמה טוב המוצר. תהיה התעלמות מהנפילה והשיווק יהיה חיובי. כמו כן יוקם מחקר שיעקוב אחרי תינוקות הניזונים מרמדיה.

שימוש בעדויות
בכירים רופאים
ומשרד הבריאות

יפורסמו עדויות בכירים כמו רופאים ואנשי משרד הבריאות, תוך שימוש בתמונה שלהם. במודעה תפורסם רשימה של רכיבים הנצרכים בתחליפי חלב וטור עם סימון 'וי' שמאשר הימצאות הרכיב במוצר של רמדיה.

הפרסום יהווה הוכחה שתרגיע את האימהות כי המוצר מכיל את כל מה שצריך, באישור מומחים.

באזז סביב
בדיקת מוצרי רמדיה
בשידור חי

כותרת הקמפיין: "המבחן של רמדיה". הכנס ישודר בכל פלטפורמה בשידור חי, יתקיים בו פאנל שיורכב מסוללה נרחבת של רופאים, תזונאים ומהנדסי מזון בכירים אובייקטיבים. הם יבדקו בשידור חי את האבקה ויראו לנוכחים שיש בה את כל הרכיבים הנדרשים שמצויים בתמ"ל של המתחרים.

נוסף לכך יש לשנות את השם לרמדיה פלוס. בשלב ראשון המוצר יימכר במחיר נמוך יותר מהמתחרים, בעיקר במגזר החרדי.

הקמת מכון
לעידוד הנקה
ושילוב מוצרי רמדיה

לאחר שינוי שמה, תקים החברה מכון ארצי רב שלוחות לעידוד הנקה, תוך גיוס של מדריכות הנקה מקצועיות וידועות.

הצעה לשם המכון: "רמ"ד" – ראשי תיבות של 'רגש מעשה דעת' – המרכיבים את ההנקה. לאחר תקופה של היכרות עם הציבור ישלב המכון את מוצרי רמדיה, כאשר הלוגו של "רמ"ד" משתלב בשם המוצר, ומביע חלק מפעילות המכון.

מעקב שקוף
אחרי התפתחות
התינוקות

רמדיה תשקיע בפיתוח מכשיר רפואי ידידותי, שינטר באופן לא פולשני את רמות הוויטמינים בגופו של התינוק בזמן אמת. מכשיר זה יימכר בבתי מרקחת.

במקביל, תשווק רמדיה את תחליפי החלב במחיר סמלי או ללא עלות בארצות העולם השלישי, ותעקוב אחרי התפתחותם וגדילתם של התינוקות שניזונו מתחליפי החלב שלה. את ממצאי המחקר תפרסם בארצות מתפתחות יותר, כדי ליצור אמון ותהודה.

חינוך ציבורי
לדון לכף זכות

רמדיה תייצר שיח ציבורי נרחב, ללא קשר לרמדיה כלל. השיח ידון בהאשמות שווא ויונחה על ידי ידוענים ומגישי תוכניות.

כמו כן יתבצעו תחרויות בעיתונות שיקראו לאנשים לפרסם סיפורים שבהם 'דנו לכף זכות' מי שנחשד לחייב והתברר הוא אכן היה אשם. אחרי תהליך שבה תעמוד החברה מאחורי הקלעים, תתחיל לפרסם את החברה כמוצר בטוח בעל תו תקן מחמיר.

פיתוח מוצר
פיצוי לתינוקות
מולטי ויטמין לתינוק

רמדיה תביע אכפתיות יוצאת מן הכלל לחוזק ולהתפתחות של תינוקות תוך יצירת שיתופי פעולה עם ארגונים שדואגים לתינוקות. השיווק יתמקד בתוסף תזונה שיכסה את ההתפתחות הגופנית הכוללת של תינוקות, בדומה למולטי ויטמין.

המוצר יינתן לכל יולדת בבית החולים כמתנת לידה, ישווק במחיר מוזל בבתי המרקחת של קופות החולים, ויומלץ ע"י רופאים ואחיות התפתחות הילד.

הטמעת המסר:
מי שנפל –
נזהר יותר

שלב ראשון: הטמעת המסר שדווקא חברה שנפלה לבור כלכלי ותדמיתי, נזהרת שבעתיים ומשקיעה יותר מכל חברה אחרת שמניותיה נוסקות. אלה יכולות להרשות לעצמן לעגל לעיתים פינות...

שלב שני: שינוי שם ל"רמדיה" - הוספת מילה או סמל בעל משמעות של זהירות וחיים. שימוש במסר: אנו יודעים כי תבדקו אותנו בשבע עיניים, אך בטוחים שנעמוד במבחן בכבוד".